28 Ağustos 2011 Pazar

çok severek yaptığım tablolarım...semazenler!





3 yorum:

  1. çok zarif figürler..yumuşacık renkler...nefis çalışmalar..
    bu hangi teknik?nasıl yapıldılar?
    bu arada, sizinle muhakkak ortak bir şeyler yapmalıyız cann :)))
    nerede yaşıyorsunuz? birlikte tiyatro konusunda neler yapabiliriz?
    hadi boş durmayalım valla :)))
    kocaman sevgiler size :)

    YanıtlaSil
  2. Ne güzel bir insansınız siz! Ben İstanbul'dayım ya siz? Tiyatro afişlerinde '' zeytinli belediyesi'' yazıyordu Edremit' de misiniz? Ben değil ama büyük oğlum,İ.Ü.Devlet konservatuvarı-görsel sanatlar Pantomim mezunu aynı zamanda da İ.T.Ü mad.fak.cevher hazırlama müh. okuyor. Tiyatro onun için gerçekten bir tutku. Okulla birlikte zaman buldukça gösterilere ve çalışmalara katılıyor.Bu arada oğlumun adı ''can'' yani bana dediniz ya; ortak bir şeyler yapmalıyız cann :))).... bakarsınız olur ha ben ha ''can'' :))

    Benim çalışmalarıma gelince tuvale karışık teknik deniyor. Yani sizin de deyiminizle Allah ne verdiyse, o malzemeyle :) Şaka bir yana akrilik boya kullanıyorum. Boyutlu boyalar, varak, yaldız boya, boncuk,taş ve doku malzemeleri diğer bloğumda daha fazla çalışmam var biraz dağıldılar nereye neyi koyduğumu takip edemiyorum bazen. www.banik.blogcu.com (baniğin dükkanı)
    yada pasaj.com da bbicil olarak arama yaparsanız diğer yaptıklarım da oralarda. Sevgiyle mutlulukla kalın..Berna

    YanıtlaSil
  3. evet cann, edremit :)))
    benim evlatlarım da tiyatrocu..hatta ikisi de benim öğrencim..
    ah istanbul ne uzak bana..azıcık yakın olsanız ben hiç sizi bırakır mıydım? :(
    bu aralar oyun yazmaya sardım..internetten çekmişler en güzel tiyatro metinlerini..zaten dağ başında yaşıyorum..ben nerden oyun metni bulayım..zaten bilirsiniz bu oyunların izinleri filan da alınıyor oynamadan önce..
    en iyisi dedim kendi oyunumuzu kendimiz yazalım..
    mesela önce oyun yazardık sizinle..
    ben yazdım bir kaç oyun ama hepsi de komedi oldu..aslında hiç de neşeli bir hayatım yoktur ama oyun yazmak deyince de aklıma hep komik komik şeyler geliyor..
    drama yazmak istiyorum..ama kaliteli bir drama..ve öyle etrafımızda yaşanan dramalar gibi değil, farklı bir konu bulayım istiyorum..
    hadi buldum diyelim..tam yazacağım, yine yazarken oyun komediye dönüyor :((
    işte bunun için bana sizin gibi bir yazım arkadaşı lazım..niye istanbulda yaşıyorsunuz ya :((

    YanıtlaSil